Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Szállítási díjak és feltételek

Fizetés és Szállítás
A Szőnyeginfó webáruházon belül leadott megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelésében megadott címre. Termékeinket általában 1-7 munkanapon belül szállítjuk házhoz, de legkésőbb 30 napon belül, melynek várható időpontjáról e-mailben, vagy pedig szükség esetén, telefonon is értesítjük. Egyes külső raktárról érkező termékeink esetében előfordulhat hosszadalmasabb szállítási idő, melyről szintén értesítést küldünk. A szállítás során előfordulhatnak csúszások, melyről kapacitásunkhoz mérten igyekszünk értesíteni minden vásárlót, az esetleges késedelem miatt felelősséget nem vállalunk! 

A kiszállítás munkanapokon minden esetben 8-17 óra közötti időintervallumban történik, bizonyos települések esetén megoldható a 17-20 óra közötti kiszállítás is. Kérjük rendeléskor telefonszáma helyes megadását, hiszen a későbbiekben a futár, aki a házhoz szállítást végzi, a megadott telefonszámon fogja keresni a csomag kézbesítése miatt.

Magyarországon belül, elsősorban a GLS futárszolgálat végzi a házhoz szállítást.
Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, - pl. nem tartózkodnak a megadott címen - értesítést hagy a futár elérhetőségével, majd a következő munkanapon ismét kiszállítja a csomagot. Ha a második napon is sikertelen a kézbesítés, a csomag automatikusan visszakerül a telephelyünkre.

Délutáni kézbesítés
17:00 és 20:00 óra közötti házhoz szállítást is megkísérelhet a kézbesítő, mely a depóvárosokban lehetséges.
Ha szeretne élni ezzel az opcióval, kérjük a megrendelés során jelezze a "Megjegyzés" rovatban!
A sikeres kézbesítés érdekében a küldemény általánostól (08.00-17.00 óra között) eltérő időpontban, munkaidőn túli - 17:00 és 20:00 óra közötti - kiszállítást is megkísérel az GLS kézbesítője. Ez nem jelenti azt, hogy csak ebben az idősávban teljesíti a kiszállítást.

Szombati kiszállítást Budapest területén tudunk biztosítani, melynek felára: br. 6.000 Ft  (Amennyiben szombati kézbesítést szeretne igénybe venni, kérjük a megjegyzés rovatban szíveskedjen feltüntetni!) (Az összeg a megrendelés összegén felül értendő felár!)

 

A fizetés történhet banki átutalással vagy pedig a csomag átvételekor a futárnak fizetve a termék árát és a szállítási költséget. Utánvétes fizetési mód kiválasztása esetén kérjük a futár érkezése előtt készítse elő a rendelésben szereplő összeget készpénzben vagy bankkártyával.

FELHÍVJUK SZÍVES FIGYELMÉT, HOGY UTÁNVÉTELLEL LEADOTT MEGRENDELÉSE UGYANÚGY FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁR MINT BANKI ÁTUTALÁS ESETÉN! AZ ÁTVÉTELT MEGTAGADOTT CSOMAGOK KISZÁLLÍTÁSÁNAK DÍJÁT KISZÁMLÁZZUK MINT BÁRMELY KÖZÜZEMI SZÁMLÁT A MEGRENDELŐNEK, MIVEL NEM ÁLL MÓDUNKBAN A FÖLÖSLEGES POSTAKÖLTSÉGET KIFIZETNI!!!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását valamilyen oknál fogva nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. Csomagjaink kísérőszámmal vannak ellátva, így az interneten is követhető a csomag útja és holléte:

GLS csomag nyomon követés (az e-mailben megküldött csomagszámmal): https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül és ez legkésőbb 72 órán belül bejelentésre kerül hozzánk átvételtől számítva!

Csomagsérülés esetén:
Szerencsére nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy szállítás közben a küldemény megsérül. Mivel tőlünk minden esetben előzetes szemlézés után, sértetlen állapotban, gondosan becsomagolva kerül továbbküldésre a küldemény és a termék átvétele után a felelősséget a harmadik fél, jelen esetben a futárszolgálat viseli, nincs módunkban reklamációt elfogadni. Minden feladott csomag rendelkezik értékbiztosítással, amely alapján jogosnak ítélt kár alapján, minden esetben köteles a futárszolgálat teljes egészében kártalanítani a vásárlót, így javasoljuk, hogy amennyiben sérült dobozos áru vagy esetlegesen sérült termék érkezne Önhöz, mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a csomagolás és ha amennyiben van, a küldemény sérüléséről! Az esetet minden esetben a futárszolgálat vizsgálja ki és bírálja el, melynek folyamata tőlünk függetlenül történik, döntésüket és vizsgálatukat nincs módunk befolyásolni.
Így javasoljuk a küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét.